verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.331 beoordelingen in totaal

Wij komen inmiddels al jaren regelmatig bij Verfplaza en zoals het bedrijf voorheen genoemd werd. Ondanks dat Verfplaza in verhouding duurder is dan de gemiddelde bouwmarkt wordt dat verschil teniet gedaan door de kwaliteit van de artikelen die zij in het assortiment voorhanden hebben en de service die verleend wordt. Vragen worden beantwoord en als jezelf ergens niet helemaal zeker van bent denken ze altijd met je mee en voorzien je altijd van een goed advies. Meest prettige is dat je altijd met goed materiaal aan het werk gaat en lang van het resultaat kan genieten.

19 aug 2024
Misschien zelf niet goed gelezen. Bij bestellen was het voor mij onduidelijk wanneer ik de levering kon verwachten, maar was blij dat het er binnen een paar dagen was. Verder dacht ik een verfemmer besteld te hebben die geschikt is voor diverse rollers. Dat is dus niet zo. De tekst bij de diverse emmers is hetzelfde en daarin staat dat er 3 maten zijn voor 3 verschillende roller breedtes. Had dus een te kleine emmer besteld en geleverd gekregen. Zag 8L en 25L. De benodigde 12L kun je niet bestellen. Hadden ze in theorie iets mee kunnen doen. Ik vermoed dat het aan de weergave op een smartphone ligt. Op een computer is de tekst bij artikelen veel overzichtelijker.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Niet de goedkoopste, maar wel de beste kwaliteit en service

De kwaliteit van de producten is super! Levering kan beter.

Fijne webshop met voldoend keuze en aanbod. Specifiek voor Verf Plaza gekozen omdat ze snel kunnen leveren. Echter duurde het helaas een dag extra voordat mijn bestelling binnen was ondanks dat ik al wel een pakketnummer en tijdvak had ontvangen. De belofte vandaag besteld morgen in huis werd niet waargemaakt. De kwaliteit van de producten is super!
24 sep 2024
Verf besteld , en pot was gescheurd door transport, heb dit meegedeeld aan Verfplaza, en het nodigegedaan wat ze vroegen foto’s enz. Daarna geen reactie meer hoort, ook al nieuwe mail gestuurd geen antwoord, dit vind ik wel wa jammer, heb er mijn tijd ingestoken om de verf in andere pot te doen, en dat ik ook met verlies zat door kapotte emmer
9 sep 2024

Color recipe was not available

We had an issue with a color. It appeared available on the website. However the next day we received a message that they did not have the recipe for it. They called the supplier and we received the paint 1 day delayed. Other than that, the package arrived well packed
Zonder problemen een bestelling kunnen plaatsten. Nog wat bijbesteld na contact omdat er wat verkeerd was geleverd. Mocht het houden, kortingscode voor gratis verzending gekregen en de volgende dag kon de verf klus beginnen
21 sep 2024
Ik had een verfstaal besteld en laat bezorgen in een dhl locker maar kreeg die niet open en de klantenservice van dhl is hopeloos. Dus de staal is teruggestuurd en hij is nogmaals verstuurd met post nl en ontvangen. Top!
MV
Marin V.
Velserbroek

Spuitverf op kleur

Heel fijn dat ik een spuitverf op kleur kon bestellen. En dat er ook kleuren van bouwmarkten gemengd worden. Nu kon ik een lamp in dezelfde kleur als de muur spuiten. Heel blij mee. Goede kwaliteit en perfect op kleur.

voorraad aanduiding niet correct

voorraad beschrijving website was niet accuraat aangezien een enkel item niet op voorraad was en twerwijl online alle artikelen direct leverbaar stonden. Wel snelle nalevering, dus desondanks zeer tevreden.
19 sep 2024

Prima bedrijf om verf en -benodigheden in te kopen

Goede communicatie, goede productkennis. Prima website. Snelle levering. Helaas ontbrak een emmer verf, maar is correct opgepakt en (wordt nog) afgewikkeld. Chapeau
25 sep 2024
We hadden een probleempje met de levering, dit werd heel professioneel opgelost. Zullen zeker in de toekomst nog kopen bij deze firma !! Een aanrader !!
Snelle reactie op een vraag die ik stelde over die bepaalde verf. Vond alleen de inhoud van de emmer opmerkelijk en twijfelde aan de hoeveelheid.
25 sep 2024
Ik had verkeerde verf besteld en al betaald, ik kwam er op tijd achter ,heb toen telefonisch contact gehad en heb alsnog de goede verf gekregen.

Ik bestel vaker bij ze!

Ik bestel vaak wat bij verfplaza, omdat ze goede verf hebben van Sikkens en Sigma en ik ze in alle kleuren kan bestellen tegen een goede prijs!
Korting geven:) zoals je bij andere krijgt …20% bij aankoop. Verf wat ik heb gekocht is op sikkens basis top! Denkt mooi en droogt vrij snel

Bij Verfplaza zijn producten makkelijk…te bestellen.

Bij Verfplaza zijn producten makkelijk en prettig te bestellen. Producten worden tijdig geleverd en men verpakt het product zeer zorgvuldig.
15 sep 2024
Super snelle service. Maar.... ik had de levering voor de woensdag aangevraagd en de levering was op dinsdag. Gelukkig was er iemand thuis.
18 sep 2024

Zeer goed

Zeer, zeer snelle levering. Product (matte verf) erg goed. Snel aan de slag kunnen gaan. Deuren zien er mooi uit met die matte kleur.
Primer te weinig dus belangrijk snelle levering. Je kon op de site al zien dat het in voorraad was en wanneer het geleverd werd.
Bestelling netjes en compleet bezorgd, op de aangegeven levertijd . Nu nog aan de Verfklus beginnen om de verf te beoordelen.
10 sep 2024

Goedkoper dan anderen en snelle levering

2K Sikkens betoncoating besteld op gewenst kleur. Stuk goedkoper dan bij andere leveranciers. En dan ook nog snel geleverd. TOP